sobota, 5 stycznia 2013

O nas

 Hej!
Witamy na naszym blogu. Ja, Eete jestem administartorką a lolencia moją współpisasrką. Teraz trochę o mnie. Jestem wielką miłośniczką Harry'ego Potter'a, więc proszę go nie obrażać bo będzie źle ;)
Lubię kolor niebieski (właściwie wszystkie odcienie niebieskiego), zwierzątka, muzykę i śpiew.
Mam dwa pupile - chomika i królika. Chomik ma na imię Alfred, ale wszyscy mówią na niego Alfi. Królik zwie się Tofik. Tofik ma 3 lata, Alfi niedługo będzie miał 2 lata. Mam także starszą siostrę - Natalię.Moim ulubionym piosenkarzem jest Alex Goot. Alex śpiewa covery różnych postaci np. Rihanny, Katy Perry lub Adele. Mam także ulubiony zespół - Enej.

Ja jestem lolencia. Mam 11 lat i mieszkam w Wielkopolsce. Mam brązowe włosy i piwne oczy. Moim ulubionym kolorem jest fiolet. Wszystkie tonacje! Nie mam zwierzątka. Kocham projektować stylizacje, słuchać muzykę i również jak administratorka spać. Mam dużo ulubionych piosenkarzy. Między innymi RiRi, Guns'n'Roses i wiele, wiele innych. Mam wiele kochanych filmów np. Zmierzch, Harry Potter.

Ten blog będzie o historii pewnej dziewczyny. Będziemy go pisać na zmianę, więc nie dziwcie się dziwnymi zwrotami akcji. To wystarczy jak na początek.
xoxo
Eete, lolencia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz